Helpdesk PRO Gold

Pakiet dla osób ceniących spokój oraz bezpieczny biznes! Optymalny pakiet dla firm, które chcą mieć pewność, że w razie kłopotów nie będą pozostawione same sobie! Pakiet Helpdesk PRO Gold to reakcja na zgłoszenie klienta w ciągu 4 godzin w ramach godzin pracy Ikaria.

Helpdesk PRO GOLD to:
  • - Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie: 4h
  • - Zgłoszenia mailowe
  • - Zgłoszenia telefoniczne
  • - Gwarancja kontroli jakości
  • - Security Alerting
  • - Rekomendacje wdrożeniowe
  • - Utrzymywanie historii zgłoszeń helpdesk
  • - Priority Calling
  • - Analiza logów systemowych.
Potrzebujesz więcej? Zapoznaj się z ulotką Helpdesk PRO i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (42) 680 82 00.
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Jesteś: Strona główna » Produkty » ESET PROTECT Mail Plus (Cloud)
Zamów On-line
Sklep internetowy
Pytania? Służymy pomocą
Infolinia 7:30-15:30
801 011 395
Zakupy bez ryzyka
  • Zaufany sprzedawca
  • Certyfikat licencyjny
  • 0 zł - dostawa gratis
  • Najszybsza realizacja
  • Bezpieczna transakcja
  • Pomoc techniczna 8/5
Właściciel serwisu
Strona oraz sklep internetowy prowadzone są przez
payu.pl
ESET PROTECT Mail Plus (Cloud) pudełko

ESET PROTECT Mail Plus (Cloud)

Zapewnia dodatkową warstwę ochronną firmom, które pragną chronić się przed skutkami ataków na pocztę elektroniczną wsparte sandboxingiem w chmurze

Rozwiązanie zatrzymuje zagrożenia i spam oraz inne niechciane wiadomości, zanim dotrą do skrzynek odbiorczych pracowników. Dodatkowo pakiet zawiera sandboxing w chmurze, który pozwala na eliminację ransomware i innych zagrożeń typu zero-day.

Antyspam
Antyspyware
Centralna administracja
Serwery pocztowe
Eset Ankieta